9 Şubat 2012 Perşembe

kar ve fırtınaya rağmen alışverişteyim :)))

burda kaaar,fırtınaaa,yağmuuurr ne ararsanız çetin kışa dair hepsini yaşıyoruz üç dört gündür..ama beeen kar kış demeden evden çıkıp biraz hava almak için vitrin bakmaya gittim:) görenler gülebilir ama genelde hava kötüyken evde duramıyorum ben nefes almak için atıyorum kendimi dışarı felaket bir hava olsa da:)
Hürrem  Sultan adında bir takı yeri açılmış ve oraya hoooopp giriverdim işte beğenip aldıklarım..

Bu halka küpeler aldığım en ucuz küpeler sadece 3 liraa


 

fiyonkluu mor küpelerimm 7 liraydı yapışık pazarlığım sonucu 4 liraya kopardım:)


                                                         bakır küpelerim 4 liraaaa


                                                   halka nazarlıklı yüzüğüm de 4 liraaaaa

bu şekkkerr tokalarıı henüz 8 aylık olan LAWİN SU yaa aldımm,daha önce yeğenim un kurabişimm BEYZOŞUMA  almıştım bu arada Lawin su görümcemin kızı şeker ötesi bişiiiyyy


ve bir kozmetikçidee cire aseptine nin softu çıkmıışş onu aldıımm yıllardır kullanırım çok ta memnunum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder