4 Şubat 2012 Cumartesi

Herkese mutlu ve kalabalık haftasonları:)

Mutlu ve kalabalık diyorum çünkü bugün yarıyıl tatiline gelen kardeşimle birlikte ailemi ağırladım evimde..
Ablamın henüz on aylık kızı olan Beyzayla da renklendi evim..dünyanın en en en tatlişkosu o.
Çok güzel kalabalık bir cumartesi geçirdim.Annemler kısırı çok sevdiği için onlara kısır yaptım işte bakın burda:)Kısırla marul da vardı da çekmeyi unutuum yiyince geldi aklıma:)))
 
ve sıcak bir çayın yanında çerez, Mersin/Tarsus'tan gelen ve bizimkilerin bayıldığı nefis incir vardı..işte onları da ççektimm..çay bardaklarım,çay tabaklarım,yaprak çerezlilerim ve incir koyduğum kaselerim hepsi severek ve her zaman mutfağımdan eksik olmayan PAŞABAHÇE den aldım..ürünlerini çok beğeniyorum..

 


2 yorum:

  1. Aklında bulunsun,kısırı ben de çok severim :) Sana da mutlu bir hafta sonu dilerim...

    YanıtlaSil
  2. aaa ne güzell bizimkiler de kısıcı valla:))dilekleriniz için teşekkür ederimm.

    YanıtlaSil