8 Şubat 2012 Çarşamba

CEM KARACA'YI ANIYORUZ



 Herkese merhabalar diyorum,bugün Rock'ın kralı değerli Cem Karaca'nın ölüm yıl dönümü ve ben de, izleyenler biliyodur artık değer verdiğim dinlediğim,takip ettiğim insanların özel günlerini atlamamaya çalışıyorum,bir kaç resim ve duyuruyla da paylaşmak istedim..

Yandaki resimde de gördüğünüz gibi bu akşam iki şehirde anılıyor yani benim araştırmama göre iki yerde biri;
 İSTANBUL DİĞERİ DE ANTALYA,

İSTANBUL'da  kendi adını taşıyan Bakırköy Cem Karaca Kültür Merkezi'nde sevenleri tarafından anılacak.
SAAT:20.00 DA

ANTALYA'da da yine Büyük Şehir Belediyesi nde anılacak SAAT:20:30 DA
 

İşte en sevdiğim kare;çok değer verdiğim iki duayen aynı karede omuz omuza  ikisini de asla unutmayacam ve unutulmıyacak tüm ülkece DE..
MEKANINIZ CENNET OLSUN..

5 yorum:

  1. Canim öncelikle güzel yorumun icin tesekkürler. Header indirirken önce headerin üzerine tikla sonra orjinal büyüklügü acilicak öyle indir. Indirdikten sonra eger photoshop programin varsa istedigin yere blog ismini yaziyorsun daha sonra bloguna eklerken orada bir sigacagi sekilde kutucugu var onu isaretleme öyle yükle bir dene bakalim olucakmi

    YanıtlaSil
  2. aaa çok teşekkür ederim deniyecem mutlaka çünkü küçücük göründü:))eline sağlııkk

    YanıtlaSil
  3. selam,bir blogda blog başlığına nasıl tam boyutlu resim yerleştirebileceğini sormuşsun.Blog başlığına resim yerleştirmeyi biliyorsun zaten.Yapman gereken Kumanda Paneli>Tasarım>Htmlyi Düzenle, yolunu izleyip,widget şablonlarını genişlet kutucuğunu işaretle ve kodlar içerisinde "img expr:src='data:comment.favicon' height='270px' style='margin-bottom:-2px;' width='960px'" kodunu bul burdaki width ve height değerleri senin başlığının boyutlarıdır.örnekTest Bloğuwidth=genişlik,height=yükseklik.Tabi öncelikle başlık resminin boyutunu büyütmen gerek.
    BLOG OKULU

    YanıtlaSil
  4. çççok teşekkür ederim yaptım galiba:)

    YanıtlaSil