5 Şubat 2012 Pazar

Neşeli pazarlaaarr:)

Neşeli pazarlar diye başladım çünkü haftasonu diyince kimse pek cumartesiyi takmaz genelde herkes için ayrıcalığı olan pazardır ve haftasonu diye pazarı yaşarız hepimiz:)pazar kahvaltısı,pazar keyfi,pazar alışverişi,pazar temizliği gibi:))))ben bu pazar önümüzdeki sevgililer günü için fikirler vereceğimi sölemiştim ya işte onlardan bir kaçı..



işte Avon'un muhteşem fırsatları..INFINITE MOMENT BAY-BAYAN parfümleriyle yepyeni romantik kokular ve fiyatları sevgililer gününe özel sadece 37,20 üstelik fiyatındaki sürpriz yetmiyomuş gibi bir de her biri cüzdan hediyeli,.sevgililer gününe çok güzel birinci seçenek..
                                        



madem parfümlerden başladık işte katalogun vazgeçilmezi olan başka bir seçenek te Christian Lacroix Noir ve Christian Lacroix Nuıt yine BAY-BAYAN parfümleri var bundaki sürpriz de EDT ler %25 indirimli olup EDT alana erkek kol saati hediye oluyor,bir taşla iki kuş diyebiliriz:) 


                                 

ve SIMPLY BECAUSE yine BAY-BAYAN seçenekleri sunuyor üstelik %50 den fazla bir indirim sürprizi var fiyatı da gayett uygun inaılmaz hattaa her biri sadece 14,00 tl





Şimdi bayanların bıkmadığı ve vazgeçmediği aksesuarlara takılara geçiyorum,muhteşem setleri yayınlıyorum ve AVON'UN YENİ YÜZÜ AZRA AKIN'la birleşince güzelliğine güzellik katıyor.inanılmaz fiyatlarla











şimdi de üç  çanta seçeneğini gösteriyorum biri portföy hem de çok şık gül figürlü bir diğeri de günlük kullanabileceğiniz renkli ve geniş, kullanışlı,diğeri de postacı çanta tarzıdna yine renkli bir çanta iştee aşağıda..


2 yorum:

  1. izlemeye aliyorum seni canim, güzel paylasimlar dilerim sana. bende beklerim bu arada :)

    www.nesliname.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ben de gelcem :)

    YanıtlaSil