31 Ocak 2012 Salı

Evimin penceresinden, kapısından, bacasından bir kaç kare:)

 





Kar  bütün yurdu sardıııı çoook seviyorum karıı,dışarı çıktım düngeceden başladım manzara çekmeye,o kadra güzel resimler çıktıki ortaya  sayfamda yayınlıyım dedim.Çok büyülü görüntüler çıkıyo ortayaa, kar da çok faydalıdıır bütün kirliliği hastalıklarııı yok eder ama bazen çok tehlikeli de olabiliyor İstanbul'da olduğu gibi,buna çok üzülüyoruz tabikiii,ama doğuda kara alışığız biz çünkü kışın en çetin geçtiği doğunun en uç noktası Hakkari de karın yağışını izlemek ve tadını çıkarmak büyük zevktir,işte şehrimden bir  kaç kare..

2 yorum:

  1. Sevgili Nevin biz İzmir'de kara hasretiz . Biliyorum ki kar bizlere eğlence ama yoksula kimsesize sokaktaki hayvancıklara kara yorgan demek :( Yine de senin fotoğrafladığın görüntülere içim gitti . Arkadaşım beni hem mutlu ettin hem de mahcup ettin güzel yorumunla . Anladığım kadarıyla sen halının renginden pek memnun değilsin. Belki daha açık renk örneğin bej tonlarında bir halı ve koltuklarına ellerinle dikeceğin bejli kahveli pembeli yastıklar ve pembe ya da bej renk güzel bir koltuk şalıyla istediğin havayı yaratabilirsin.Kahve bej ikilisine portakal rengi de çok yakışıyor. Ben yine de sana bir blog adresi vereyim orada dekorasyon işini profesyonel olarak yapıyorlar ,sana çok güzel fikir verebilirler. http://www.dekorguru.com/ adresinden fikir alabilirsin. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. merhabaa evet haklısınız hayatta her güzelliğin bir de görünmeyen herkese güzel gelmeyen yönleri var biri de bu mevsim,blogunuzu çok beğendim ben de yeni oluşturdum ve dekorasyona ilgim var bej ve kahve süper ve şalları da düşündüm fakat biraz modelde kararsızım fikirşeriniz ve yanıtınız için teşekkürler ediyorum siteye hemen bakıyorum iyi mevsimler:)

    YanıtlaSil